De vakantiebeurs, wat een ellende! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Jolanda Robin - WaarBenJij.nu De vakantiebeurs, wat een ellende! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Jolanda Robin - WaarBenJij.nu

De vakantiebeurs, wat een ellende!

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

26 April 2018 | Nederland, Utrecht

In januari zijn we op de vakantiebeurs geweest. Deels om alvast wat inspiratie op te doen voor reisbestemmingen voor in de toekomst (Zuid-Amerika, Canada, toch Azië?) maar vooral om toch even sfeer te proeven. Vorig jaar januari (ja echt, al een jaar geleden!) hebben we onze huwelijksreis geboekt. Dat is inderdaad ongeveer het eerste van alles wat we vast gelegd hebben. Volledig op maat gemaakt door Geert en zijn medewerkers van Safaris op maat. 24 dagen, rondtrekken door het noord-oosten van Zuid-Afrika, van tentjes tot luxe lodges, alle safari parken en hoogtepunten van die hoek gaan we meemaken.

Nu, een jaar na het boeken, maar vervelend genoeg ook nog bijna een half jaar voor vertrek, zijn we er weer ingetrapt. De foto's, de stagiaires met verhalen van onze bestemming, een uitgebreid gesprek met Geert, het water loopt ons in de mond. We kunnen bijna niet meer wachten, maar helaas, het moet nog 5 maanden. De vakantie beurs, wat een ellende!