Nog een klein maandje! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Jolanda Robin - WaarBenJij.nu Nog een klein maandje! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Jolanda Robin - WaarBenJij.nu

Nog een klein maandje!

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

26 April 2018 | Nederland, Utrecht

Vandaag werden we gemaild door Safari's op Maat. Onze "destination specialist" die toevallig Jo heet, heeft een dag-tot-dag boek geschreven voor ons zodat we precies per dag kunnen zien waar we heen gaan, wat we doen maar zelfs waar we kunnen tanken/boodschappen doen eten en dat soort dingen. Het leuke is: het boek is er ook digitaal! Jullie kunnen hierin dus ook van dag tot dag zien waar we zijn en wat we aan het doen zijn. De link staat hieronder.

Nog een maand te gaan! We hebben alles voorbereid en geregeld en het aftellen is nu écht begonnen. De komende weken zijn we nog even druk met de bruiloft maar als die straks voorbij is is Afrika ook al heel dichtbij! Op dit platform gaan we proberen jullie wat mee te laten genieten met foto's en verhalen! De wifi schijnt niet geweldig te zijn dus het is maar de vraag in hoeverre dit lukt. We gaan het proberen!

• 28 April 2018 - 12:56

Yvonne :

Ben heel benieuwd naar jullie verhalen en foto's. We gaan jullie volgen. Geniet ervan

• 31 Mei 2018 - 19:17

Frans En Annelies:

Hallo Robin en Jolanda,wij zijn heel nieuwsgierig naar jullie eerste indrukken.
    Hoe gaat het tot dusver?
    Groetjes pap en mam.